۷ پاسخ

هفته ای یه نوروبیون بزن
درجا حالتو عوض میکنه

داخل یه لیوان شیر شیره بریز بخوره خیلی خوشمزه و مقوی

جگر گوسفند
آبگوشت
آجیل
کاچی
روغن حیوانی
شیر
شیره انگور
حلوا ارده
تخم مرغ
آب هوووویج
اینا رو مصرف کنی بدون هیچ امپول و قرصی اوکیت میکنه عزیزم

فقط نوروبیون

یه چیزی بهت میگم که دعام کنی
گوشت گوسفند ترجیحا فیله
بگیر کباب کن بذار آبدار باشه کبابش
وقتی سیخ میکشی بینش چربی یا همون پی بزن یعنی میخوای سیخ بگیری یه تیکه گوشت بزن یه تیکه چربی
خیییلی قوت داره
کباب جگر هم خیلی خوبه دو وعده اینا رو بخوری قشنگ جون میگیری

ارده شیره

عرق گوشت‌خیلی خوبه

سوال های مرتبط