بینی دخترم کیپ کیپ آلان دوماه

۵ پاسخ

قطره سدیم کلرید بریز بعد با پوآر بینی درش بیار کار هروز من

چن قطره شیر خودتو بریز توش باز شه

تند تند دو ساعت یک بار قطره بریز بخور سرد بذار کنارش
پوار روزی دو سه بار استفاده کن حتی اگر دیدی دماغش خالیه گاهی محتویات ته دماغن با پوار به سمت جلو کشیده میشه

منم پسرم اینطوری بود سه بارم بردمش دکتر این کارا رو کردم خیلی خیلی‌ بهتر شده الآن

قطره بریز بعد با سنجاق تمیز کن

دخترم من اینطوریه دیگه نمیدونم چیکارکنم

سوال های مرتبط

مامان دِلـانـا 😍🫀♥️ مامان دِلـانـا 😍🫀♥️ ۱۵ ماهگی
مامان 🩷باران مامان 🩷باران ۴ ماهگی
مامان 🧸🌸هانا🌸🧸 مامان 🧸🌸هانا🌸🧸 ۱۶ ماهگی
مامان آوینا خانم❤️ مامان آوینا خانم❤️ ۶ ماهگی