شیاف برای تب بالای غیرقابل کنترله.
اگر با استا و بدن شویه و... اومد پایین حتی چند درجه ینی اوکیه و نیازی به دارو نیست
۴بعد از استا اگر تب بالا رفت یا پایین نیومد میتونی بروفن بدی.
استا دادم ساعت ۱۰ ونیم میترسم شیافت بزنم چون برا تب فکنم ۴۰ درجه باشه
اول استا بده دیدی ی ساعته پایین نیومد میتونی بدی
اگع استا نداری همون رو پروفن رو بده
تب دیگ ۳۷ ک شد نذار بیشتر بشع فوری دارو بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.