۱۱ پاسخ

مامان نیکان عکس رابط سینتو میفرستی برام چ مارکیه چطوره دقیق ک همونو بخرم

واقعااااا

ادم هیچوقت فکر نمیکرد صدای آروغ و گوز لذت بخش باشن 🤣

پسر من پنج دقیقه ایی میزنه😐😁

آروغ شو حتما بگیر فایزه جان
بعضی وقتا نمیزنه ولی تو تلاشتو بکن یا حداقل تا یک ربع عمودی نگهش دار . چون آروغ نزدن کم کم باعث رفلاکس میشه و اگه درگیر رفلاکس شدی ، پاره ای
پارسای من هی شیر میخورد و ولع داشت من شیرش میدادم آروغ نمی‌زد درست هی بالا میورد . تا همین ۵ ماهگی دستم فقط به استفراغ بود . روزی هزار بار بالا میورد جهشی
رفلاکس کابوووووسه

فعلا سخت ترین ش کولیکه

آخ اروغ میگری بلافاصله پی پی باز دوباره سیرمیخاد واین چرخه ادامه داره مامان من ک‌میترس میگ‌خودت بگیر منم میزارم بغلم میرنم زیرباسنش میزن

هفته دیگه میای می‌گیرد بعد از اروغ گرفتن
سخت ترین کار دنیا خوابوندن بچه تو شب 🤣🤣
خدا قوت پهلوان

مامانی که بچتون تازه به دنیا اومده اگه ایده ماه‌گرد. ندارین بیاین کانال روبیکاqwer1no
#شیرخشک#عکاسی#کولیک#رفلاکس#سینه‌مادر#پوشک

واقعاااا منکه اوایل کوچولو بود مینداختمش رو پام پشتشو میمالیدم اروغ نمیزد دیگه بعد انداختمش رو همون شونم خیلی راحت تر اروغ میزنه

دختر منم همینجوره خیلی دیر آروقش میاد بعد هر شیر گریم میگیره همه راهارو میرمم هر کی میبینن میگه وا ای چرا انقد دیر اروق میزنه

سوال های مرتبط

مامان امیر علی مامان امیر علی ۸ ماهگی
مامان علی کوچولو🩵 مامان علی کوچولو🩵 ۳ ماهگی