نخوری ک شیر نداری اتفاقا برعکس باید بهت برسه از خداشم باشه پول شیر خشک نباید بده چه مردها ناسپاسن احح خدا عاقلشون کنه
اشکال نداره عزیزم شیر خودت و ک میدی این جوریه منم با این حال ک شیرخشک هم کمکی میدم بعد دائم ضعف می کنم و حتما باید ی چیزی بخورم ضعفشم جوری نیست ک بتونم تحمل کنم و نخورم
من ک مثل گاو شدم بعد همش میگن بچه بزرگتر بشه آدم لاغر میشه اصلا اینطور نیس من روز ب روز چاق میشم ولی خیلی ریزش مک دارم شوهرم همش میگه کثافت خونه رو گرفته و از این حرفا منم میگم تو باید هفته ای ۵۰۰ میدادی شیر خشک تا قدر منو میدونستی ولی واقعا خیلی چیز مزخرفیه اگه زیاد بره رو مخم احتمال اینکه دیونه بشم موهامو از ته بزنم هس البته تازه کراتین کردم حیفم میاد وگرنه میزدم
والا من شیر نمیدمو زیاد میخورم چه اشکالی داره بخور جون بگیری تو بچه شیر میدی
من دندونم کشیدم سه شب پیش شام نخوردم از یک طرف هم دندون عقل بود خون میومد صبح از سرگیجه وبی حالی نا نداشتم یعنی اگه یک وعده نخورم مردم فقط من ریزه خواری اصلا ندارم فقط چایی
طبیعی عزیزم ناراحت نشو باید بخوری که شیرت فایده ای داشته باشه
مولتی ویتامین و کلسیم هم حتما بخور
اره بابا من همش ریزه خواری میکنم غذا هم خیلی میخورم
اره منم ضعف میکنم میخورم
ویتامین هم بخور بدنت کم نیاره
کاش شوهر تو و شوهر من میزاییدن 🥴
سلام یه کانال زدم روبیکا
ك داخلش ایده غذای کمکی ،
ایده بازی ، تربیت فرزند داره
اگر تمایل داشتید آیدی بدید لینك بفرستم 😌💘
اره دیگ معلومه هرچی ادم میخوره باز بچه از شیر میکشه..چرا از خودت بدت بیاد خودت ک اینجوری بگی شوهرت ده برابر بدترشو میگه عزیزم
آره عزیزم.بچه داره از بدن تو تغذیه میکنه باید غذا بخوری که شیر داشته باشی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.