اگه عفونت داشتی و داروها تاثیری نداشتن دوباره فردا برو دکتر خودت. بعدم چرا شبا چیزی نمیپوشی ممکنه سرما زده باشه بهت یه شالی بردار ببند به خودت شورت و شلوارم حتما بپوش ولی بعد دسشویی خودتو خشک کن
احتمالاعفونتم داری
باروغن زیتون ماساژبده ببند استراحتم بکن ان شاءالله بهترمیشی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.