۳ پاسخ

اگه عفونت داشتی و داروها تاثیری نداشتن دوباره فردا برو دکتر خودت. بعدم چرا شبا چیزی نمیپوشی ممکنه سرما زده باشه بهت یه شالی بردار ببند به خودت شورت و شلوارم حتما بپوش ولی بعد دسشویی خودتو خشک کن

احتمالاعفونتم داری

باروغن زیتون ماساژبده ببند استراحتم بکن ان شاءالله بهترمیشی

سوال های مرتبط