سرکلاژ باشی ارضا بشی خطر داره؟

۴ پاسخ

ولا من 14هفتگی سرکلاژ شدمو هفته یبارم ارضا شدم فعلا مشکلی نداشته

نه خطری نداره

انقباض کاذب میگیری فرقی نداره سرکلاژ باشی یا ن

آره اصلا خوب نیست

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا🥲 مامان هدیه خدا🥲 هفته چهلم بارداری
مامان Ayaz ♥️ مامان Ayaz ♥️ روزهای ابتدایی تولد
مامان Ayaz ♥️ مامان Ayaz ♥️ روزهای ابتدایی تولد