من خودم همههه جا پسرمو میبرم ولی عروسی ن بنظرم
من بردم خداروشکر گریه نکرد بیستومم نامزدی داریم نمیدونم ببرمش یانه نمیشه همش بغل باشه سخته
والا من از ۱۴فروردین تا۲۰عروسی بودم بردم هیچ مشکلی نداشت
من نبردم
نه،جفتتون اذیت میشید.من بردمش مولودی.از صداها ترسیده بود و گریه میکرد.ناچار همش تو اتاق تو بغلم راهش بردم.هیچی از مهمونی هم نفهمیدم.
من بردم پشیمونم
اره من بردم اصلااذیتم نکرد😍😍بستگی ب بچت داره
اگ ازیت نکنه ک ایراد نداره.
نبری بهتره
اگه کسی هست که نگهش داره
نه نبر
من باشم نمی برم
ی چیزی بذار تو گوشش ببر
اره بابا
ن عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.