زایمان طبیعی #پارت 4 عکس گذاشتم

تصویر
۱۲ پاسخ

خودمم کشیدم بخدا که سزارین تروتمیز این طور وقت تلف کردن نیست شیک پاکیزه میری شیک پاکیزه برمیگردی خودم تجربه نداشتم طبق گفته دیگران
قدم نورسیده مبارک عزیزم

بقیشو بگو.

خیلی قشنگ تعریف میکنی😂🥲🌸🩷
منم دردم گرفت می‌شینم ورزش میکنم آمپول فشار نزنن😁

مگه بیمه نداشتین شبی ۱۰ تومن برای چی بگیرن اونم زایمان طبیعی رایگانه که

وای عرق سرد کردم از استرس😑😅الهی قربونت برم چقد خودت استرس کشیدی

تو چقدر مثل منی
منم تو خونه خوب دردام کشیدم صدام در نمیومد دردم میگرفت خودمو خم میکردم مادرشوهرم بنده خدا میگفت هنوز وقت زایمانت نیست😂
وقتی رفتم بیمارستان گفت دقیقا 8.9 سانتی داری زایمان میکنی😂

گلم،چند هفته بودی؟

وای خدا منم زایمانم طبیعیه

🥺🥺🥺

کاش منم همینجوری مثل شما خونسرد باشم
دمت گرم

خوشبحالت کاش منم همینجوری برم بیمارستان

😩😩😩من بدم میاد چن نفر اینجوری بریزن سَرم
اصلا حوصله ندارم
برا همین میخام ماما خصوصی بگیرم همه چی ب عهده خودش باشع

سوال های مرتبط

مامان مهراد مامان مهراد ۱۱ ماهگی
مامان کوچولو مامان کوچولو ۱۳ ماهگی
مامان کوچولو مامان کوچولو ۱۳ ماهگی
مامان رادمان مامان رادمان ۱۰ ماهگی
مامان رادمان مامان رادمان ۱۰ ماهگی
مامان رادمان مامان رادمان ۱۰ ماهگی
مامان رادمان مامان رادمان ۱۰ ماهگی
مامان میکائیل مامان میکائیل ۱۲ ماهگی
مامان میکائیل مامان میکائیل ۱۲ ماهگی
مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل ۶ ماهگی
مامان آرتمیس مامان آرتمیس ۱ ماهگی
مامان شاهان کوچولو🩵 مامان شاهان کوچولو🩵 ۱ ماهگی
مامان شاهان کوچولو🩵 مامان شاهان کوچولو🩵 ۱ ماهگی
مامان شاهان کوچولو🩵 مامان شاهان کوچولو🩵 ۱ ماهگی