۸ پاسخ

من هم اگر صبر کنم 20ام تاریخ عمل دارم

بسلامتی عزیزم

الهی بسلامتی انشالا 🩷🎀

به سلامتی عزیزم زایمان کنی ❤️🥰🧿
منم 3 شنبه 22 سزازین م 🧿💙❤️🥰

منم ۱۶روز مونده🥺

انشالله به خوشی بغلت بگیری🌸🩷

دقیقاً منم ۱۱روز دیگه دارم😍

عزیزم مبارکش باشه چه حس خوبیه 😘🌹خدا حفظش کنه بسلامتی تنش کنه♥️برای منم دعا کن

سوال های مرتبط