۸ پاسخ

صدای بینیش بخاطر رفلاکسشه،دختر منم همینجوره،قطره بینیم دکتربهش داده

اسپری بینی بزن روزا هم نور روز بهش بخوره به صورت غیر مستقیم مثلا بیارش حیاط یا تراس از پشت پنجره
نه همون رفلاکسه سرما بخوره سرفه می‌کنه متوجه میشی که سرما خورده

دکتر میگفت قطره بینی مجازه . سدیم کلراید
بریز بعد با پوار تمیز کن بینیشو
تو بیمارستان بچه هایی که بینیشون کیپ‌ بود همینکارو میکردن

پختر منم چند روزه فقط بینیش گرفته نمیدونم چکنم همش نگرانم

بینیشو تمیز کن

مامانی که بچتون تازه به دنیا اومده اگه ایده ماه‌گرد. ندارین بیاین فقط اون یک وسط انگلیسی بزنین کانال روبیکاqwe1no
#شیرخشک#عکاسی#کولیک#رفلاکس#سینه‌مادر#پوشک

قطره بینی بریز براش
اگه فقط بینی کیپه سرما خوردگی نیست طبیعیه تو نوزاد ها گرفتگی بینی

دختر منم همینه،راهی پیدا کردی به منم بگو

سوال های مرتبط