۳ پاسخ

نه نزن عزیزم سرماخوردگیش بدتر میشه چندروز صبر کن بهتر شه زن داداشم دخترش یکم ابریزش بینی داشت به بهداشتم گفته ها ولی واسش زدن سرماخوردگیش اینقد بد شد طفلی

ببین واکسن رو حتما بزن فقط تب نداشته باشه بچت گلو درد و اینا رو نگران نباش
حتما بزن بدنش قوی میشه بچت خوشگل ترم میشه بعد واکسن

نه عزیزم صبر کن خوب بشه خدا نکرده سرما خوردگی داشته باشه با واکسن خیلی حالش بد میشه

سوال های مرتبط

مامان شهرزاد مامان شهرزاد قصد بارداری