طرز استفاده 😕🤣این تب سنج چجوری منکه میزنم ارور میده

تصویر
۴ پاسخ

گلی جنسیت بچه ات چی بود ؟

تنظیمش کن چند تا حالت داره اونی که عکس نینی رو نشون میده باید بیاد رو صفحه نمایش بعد نزدیک پیشونیش بگیر و دکمه بنفشه که حالت تفنگ میگیره دس اونو بزن اون سه تا بالایی رو نزن بهت میگه چند درجه اس

منم دارم ازش سخت نیس
بگیر نزدیک پیشونی. دکمه را فشار بده نگه دار صدا داد دما رو ببین

من میزنم دمارو خیلی بالا میزنه روی ۵۰،۶۰😐😐

سوال های مرتبط

مامان پناه🩷 مامان پناه🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان آقا رهام مامان مامان آقا رهام ۹ ماهگی
مامان آقا کوچیلی🐣 مامان آقا کوچیلی🐣 ۸ ماهگی
مامان دخملی🐣🌸🧿 مامان دخملی🐣🌸🧿 هفته سی‌وسوم بارداری