بنظرم از چهار ماهگی بهتر منم امروز زدم واکسن شش ماهگی اصلا استرس داشته نباش
سبک بودخداراشکر بستگی به خود بچه داره
من شنبه زدم خداروشکر خوب بود نه از قبل پاراکید نده مثل بقیه واکسن هاس
من پسرم دیروز زدم
واکسن دو و چهار خیلی سبک بود
ولی شش ماهگی تب و درد داشت خیلی سخت بود براش
من پریروز زدم خیلی سبک بود نه درد داشت نه تب
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.