ببخشید از شما امپول زدن؟
یکم مایعات بده از بدنش دفع بشه به نظرم استا نده تبی نیست این چیزی گ گفتی
پاراکید فقط برای تب نیست برای درد هم هست هر ۴ ساعت بهش باید بدی ۲۴ساعت اول
منم امروز واکسن ۶ ماهگی زدم
۳۶.۸ دمای طبیعی بدن هستش نه تب
نه بالای۳۸تبه..بیحالیشم طبیعیه
لباس زیاد بهش نپوشون دمای خونه روهم متعادل نگهدار
۳۷ خوبه دمای بدنش. الکی استا نده. اگه بالاتر رفت بعد بده. الان خودش بیحاله پاراکید بدی بیحالتر میشه.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.