تو هفته ده عادیه هیچی حس نمیکنم از تکون خوردن بچم

۱۰ پاسخ

اون تکون میخوره ولی مادر حس نمیکنه

چه تکونی بخوره یه سانت بچه

من الان هیچی نمیفهمم تو میخوای بفهمی خواهر 😂😂

ازالان که نمیشه تکون بخوره خیلی زوده
صبرکن تا ۱۸ هفته

میدونی ک اندازه ی بند انگشتم نیست الان وسط کیسه اب احیانا؟

من هنوز هیچی حس نمیکنم جفتمم خلفیه شکم دومم آخه ۱۰ هفته که خیلی زوده

عزیزم اخه کی تو ده هفته بچش تکون میخوره که بچه شما بخوره؟!!😐😐😐

واا خداییش تو این هفته توقع دارید بچه تکون بخوره🫠😐عزیزم زوده حالا انشاالله بزودی تکون میخوره

آره عزیزم هنوز زوده منم چیزی زیاد حس نمیکنم

از الان چه تکونی آخه

سوال های مرتبط

مامان ماهان 💙🩵 مامان ماهان 💙🩵 هفته سی‌وسوم بارداری