۳ پاسخ

اره منم اینطوریم. یه وقتایی آنقدر لگد میزنه. یه وقتایی نه

اره عزیزم منم تو هفته ی شما اینجوری بودم دوروز حس نکردم

بله البته هنوز خیلی کوچیکه شاید حرکت میکنه ولی چون خیلی ضعیف تره حس نمیکنی،بعضی روزا شدیدتره و حس میکنی هفته ها که بیشتر شه حتی اگه ارومم حرکت کنه متوجه میشی

سوال های مرتبط