جز استراحت چیکار کنم زیر دلم دردش خوب شه تیر میکشه گاهی ازیت میشم

۳ پاسخ

طبیعیه چون رحم داره بزرگ میشه ولی اگه درد خیلی اذیت کنندس با دکترتون درمیون بذارید

شیاف پروژسترون ۴۰۰ بزار و اینکه استراحت جز اینا ماری نیست چیز سنگین برندارد نزدیکی نکن اینا چیزایی بودن که دکتر بهم گفت

شیاف پروژسترون بزار

سوال های مرتبط

مامان قلبم✨ مامان قلبم✨ هفته ششم بارداری
مامان فندقاا 🥹 🤍 مامان فندقاا 🥹 🤍 هفته یازدهم بارداری
مامان پسر کوچولوم مامان پسر کوچولوم هفته بیست‌وششم بارداری