۳ پاسخ

اینی که میگی تب بالا و خطرناکی نیست ۳۸ به بالا خطرناکه ۳۷/۴ اصلا تب نیست

من كه رسيده بود به ٣٩ شياف استامينوفن گذاشتم تبش اومد پايين

خوبه اشکال نداره اگه ۳۸ بود یا بالا رفت خطر داره ، بعد از واکسن معمولا همینطوره

سوال های مرتبط