سلام مامانا امروز خیلی کشاله رانم تیر میکشید با زیر دلم یکم برا چیه ؟

۴ پاسخ

منم امروز پاشدم یکم کارامو بکنم خیر سرم
کشاله رانم و کمرم باهم درد گرفته
باز نشستم سره جام

سلام خانمم این چیزا ار این به بعد دیگه طبیعیه

منم همین مشکل رو دارم. پزشکم گفت فقط استراحت کن. برای من جنین یکم‌پایینه.فقط دراز بکش. توالت فرنگی استفاده کن. دو تا سه هفته طول میکشه دردها کمتر شن

طبیعیه استراحت کن

سوال های مرتبط

مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد
مامان معجزه خدا🫀 مامان معجزه خدا🫀 هفته هفدهم بارداری