خیلی گرون شده انوکسا😔😔
برای چی هس؟؟
برای چی هست
کدملی آقا برای بیمه تکمیلی باشه میدن؟؟
عه مگه انوکسا هم مدل پن داره؟ من انقدر از این اماده سرنگی ها زدم خسته شدم خیلی سوزنش بده لعنتی
آژاد حساب کرده عزیزم
تموم شد باید برم امسب یافردابگیرم برایه هفته ام مونده فقط
بابیمه؟
من ماه پیش بدون بیمه پنج ونیم گرفتم سی تا دونه
وااای توروخدا نگو
بیچاره شدقم پس
یعنی آزاد ۵ میلیون گرفتی؟
همه چی گرون شده و داره میشه پتروشیمی رو زدن قیمت ها واویلا شده تازه شروع اش هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.