۱۲ پاسخ

خوب خریدی دیگه من ۳۰تا کلسیمو خرید۹۶۰

من هر بار میرم بهداشت از هر کدوم پنج شش تا میده تا معاینه ی بعدی کافیه برام🤗😅

پیشنهاد خوبیه 👌😁

واسه من شد 2 تومن
بهداشت سمت ما قرص نمیده که
نسخه میده میگه برو از داروخانه بگیر 🤦🏻

والا خیلی خوب خریدی من این قرصهارو خریدم ۴اینا شد

بهداشت ماکه پشمم نداره خاک تو سرش😐

خب عزیزم میدادی دکتربرات نسخه کنه که بابیمه حساب بشه

بازم خوب شده من دو ماه پیش همین داروهام شد ۴ میلیون. فکر کنم واسه من همش خارجی بوده!

بچه ها مگه بهداشت رایگان میده؟کجا هست بهداشت

آزادخریده؟یاداروهات خارجی هست؟؟

😂😂😂

😂😂😂بمنم پیشنهاد دادن

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی🩷 مامان توت فرنگی🩷 ۳ ماهگی
مامان آراز مامان آراز هفته بیست‌ودوم بارداری