۱۱ پاسخ

بله امکان داره

من که نتونستم باآمپول فشارزایمان کنم سرپسراولم

هنوز نزاییدی تووو....

اره عزیزم عروسه داییم بعد ۴۰ هفته دیگه بستریش کردن با امپول فشار زایمان کنه میگه نه دردم میومد وختی میزدن ن دهانه رحمش یذره باز شده 😂 بی هزینه بدون درد سزارین شد مجانی میگفت پمپ درد خدم گرفتم میگه سزارینم خیلی راحت بود کیف کردم😂

نه دیگه گلم دردت میاد بخوای نخوای

فک نکنم

آره خواهر من باز نشد با آمپول و شیاف البته ۳۸ هفته کامل بود. ولی کلی ورزش کرده بود که طبیعی بزایه

اره...
همینجا یکی گذاشته بود
گفت نمیدونم چقدر گذشته سرم تو دستمه دردام شروع نشده چهل هفتشم پر بود
تش تاپیک زد که خون ریزی داشتم فقط بردن سز

فکر کنم من جزو این دسته باشم😂 در حد هادی چوپان دارم ورزش میکنم نه دردم گرفته نه رحمم باز شده

ن دیگه فک نکنم

فک نکنم دیع اون جهته فشار اومدنه

سوال های مرتبط