با همیم منم ۱ تیرم 😍اصلا معلوم نمیشه شاید یهو دردت شرو شه
من دکترم گفت۳۹هفته و یک روزت ک شد نهایت باید بستری بشی برای ریسک بالاش
نه درد نداره عزیزم.همون دردهای پربودی کم کم شروع میشن
من ک ۴ روز مونده🤦🏻♀️🤦🏻♀️
من ۳۹هفته بودم بدون دردرفتم براان اس تی ۲سانت بازبودم بستریم کردن ساعت۸نیم بستری شدم باامپول وشیاف ویع قرص زیرزبونی ساعت۱۰شروع شد ساعت۱دیگع اوج گرفت و۸سانت شدم که ساعت۲صبح زایمان کردم
منم ۳ روز مونده نمیخوام امپول فشار بزنم😩
هنوز وقت داری من سه روز وقت دارم 😑ولی شنیدم تا 41 هفته نگه میدارن
دیگ امپول فشاره فشار زایمان و انقباض و درد رو بهت میده تا زایمان کنی .در هر صورت بدون امپول یا با امپول تو اون دردو میکشی با امپول زودتر فقط شروع میشه
درسته مال من هنوز مونده ولی منم خیلی میترسم😬
انقباض بهت دست میده
من با اینکه دردم گرفت و رفتم بیمارستان ولی بازم برا اینکه زود زایمان کنیم آمپول فشار میزنن با ۳ تا شیافت گل مغربی گذاشتن برام
چندم تاریخ زدن برات
ی هفته بعد 40 هفته هم زمان میدن
سلام مامانی اگه میخوای برای نی نی ت لباسای خوشگل و اما ارزون و با کیفیت بخری همین الان تو روبیکا عضو کانالم شو لینک سایتم گذاشتم تا با خیال راحت خرید کنید
لینک کانالم
@babyshopppp
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.