مامانا من الان دردم نگیره امپول فشار رو چندم خرداد میزنن بهم ؟

تصویر
۸ پاسخ

تا ۳۱ خرداد وقت داری اگر دردت بگیره که هیچ. اگر بچه مشکلی نداشته باشه تا روز آخر صبر میکنن. اگر تشخیص بدن بچه ب هر دلیلی باید دیگه بیاد بیرون خب برات زودتر آمپول میزنن. اگر تا سی و یکم وزن بچه بره بالای چهار سزارین میکنن

والا من با ماما حرف زدم ۲۵ دقیقا روز شروع ۴۰ هفتگی قرار شده اون روز بزنه

جدیدا میگن تا۴۲ هفته ام وقت داری.کلازیاد حساس نشوبخوادبیادخودش میادامپول فشارخوب نیس اخرش سزارین میشی

ببین تا ۴۱ هفته وقت داری تا دردت بگیره
ولی اگه اذیتی میتونی بری به دکترت بگی برات نامه بستری بده میری بیمارستان بستریت میکنن وبا امپول فشار زایمان میکنی

دکتر من گفت۳۹هفته و ۱روز

عه چ تفاهمی باهمیم 😍

عع تاریخمون یکیه
منم نمیدونم

اگه تا 40 دردت نگیره و وزن بچه خیلی شده باشه سزارین میکنن

سوال های مرتبط

مامان هانا مامان هانا روزهای ابتدایی تولد
مامان گل پسر مامان گل پسر ۱۱ ماهگی