تا ۳۱ خرداد وقت داری اگر دردت بگیره که هیچ. اگر بچه مشکلی نداشته باشه تا روز آخر صبر میکنن. اگر تشخیص بدن بچه ب هر دلیلی باید دیگه بیاد بیرون خب برات زودتر آمپول میزنن. اگر تا سی و یکم وزن بچه بره بالای چهار سزارین میکنن
والا من با ماما حرف زدم ۲۵ دقیقا روز شروع ۴۰ هفتگی قرار شده اون روز بزنه
جدیدا میگن تا۴۲ هفته ام وقت داری.کلازیاد حساس نشوبخوادبیادخودش میادامپول فشارخوب نیس اخرش سزارین میشی
ببین تا ۴۱ هفته وقت داری تا دردت بگیره
ولی اگه اذیتی میتونی بری به دکترت بگی برات نامه بستری بده میری بیمارستان بستریت میکنن وبا امپول فشار زایمان میکنی
دکتر من گفت۳۹هفته و ۱روز
عه چ تفاهمی باهمیم 😍
عع تاریخمون یکیه
منم نمیدونم
اگه تا 40 دردت نگیره و وزن بچه خیلی شده باشه سزارین میکنن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.