همین عکس رو بده باسلام یا گوگل فروشگاه هایی که داشته باشن بالا میاره
بنظرم تن همه هست خز شده
من این مدلی دارم خیلی قشنگه مخصوصا تو تن نگیناش نریخته اصلا جنسشم خیلی خوبه
عکسو بده ترب
من پارچشو خریدم خودم دوختم ده بارم شستم نریخته نگینش
من آبیشو دارم ولی طرحشم فرق داره نگیناشم نمیرریزه
امسال این مدله با شلوارش توی بازار هست
بازار نازی اباد تهران پره قیمتاشم 800
پارسی مزون داره عزیزم تو گوگل سرچ کن
اینستا داری ؟!
عزیزم بازار از اینا همه جا پره امسال مد بوده
منم میخوام
چه خوشگله منم میخوام
نگیناش دوبار بشوری میریزه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.