۱۳ پاسخ

سید ها میگن تا ۶۰ سالگی هم میتونن باردار بشن

بستگی داره الان با این سبک زندگی نادرستی که ما داریم یائسگی زودرس زیاده شده من رفتم دکتر طفلی خانومه سنی هم نداشت دکتر گفت دچار یائسگی زودرس شدی اگه بچه میخواین زودتر بیارین دیگه ۴۰ سالگی حاملگی پر خطر هم هست

بله میشه
تا زمانی که پریود بشی میتونی
ولی باید تحت نظر دکتر باشی حتما
یائسه شدن هم بستگی به خود شخص داره

من دیدم زن 75 ساله اومده زایشگاه

تا یائسه نشی میشه حامله بود... اگر یائسگی زودرس نداشته باشین تا پنجاه میشه زایید

اره میشه مامانم وقتی ۴۰سالش شد منو حامله شد ولی خالم الان ۴۰سالشه حامله نمیشه کلن به بدنت بستگی داره

میشه تا پنجاه سالگی وقته

من 41 سالمه

مامان بزرگ مامانم
بابازرگمو وقتی ۶۵ سالش بود بدنیا اورد😁تا اون موقع بچه دار نشده بوده

من الان ۴۲ سالمه

هرکی فرق داره معمولا 50 سالگی

بستگی ب بدن داره همه مث هم نیستن

من الان ۳۹ تموم کردم تو چهلم یه بچه دو ساله هم دارم و خدا خواسته باز حامله شدم

سوال های مرتبط

مامان اینده مامان اینده قصد بارداری
مامان میران🧚ژینا مامان میران🧚ژینا روزهای ابتدایی تولد
bjjh bjjh قصد بارداری