آره چرا نشه اتفاقان بچه ت خوشگل ترم میشه
منو مامانم ۴۰سالگی بدنیا آورد میشه ولی،هنوز بهش میگم چرا منو۴۰ سالگی آوردی همش ترس از دست دادنشودارم
خواهرم ۴۱ زایمان کرد بچش هم ماشالا بر خلاف نظر یه سری افراد خیلی باهوشه و بانمک
با وجود اینکه با شوهرت رابطه ای نداری دلت بچه میخواد مجبوری که ای وی اف کنی وگرنه طبیعی چطور باردار بشی وقتی رابطه منظمی نداری
بله میشه
اره خواهرشوهر من یک ماه بعد ازدواجشم باردارشد بااینکه ۴۰ بود ولی زودتراز موعد زایمان کرد بچه نارس داخل ان ان سیو. البته بگم بیماری زمینه ای داشت . شمااگه مریضی ومشکل خاصی ندارید براحتی زایمان میکنید
زن ۴۷ساله ۳قلو آورده. معلوم ک میشه
اره مامان من 42 سالش بود من به دنیا اومدم😁
اره دوستم ۴۳ سالگی اولین بچشو اورد
الان سن ازدواج رفته بالا و خیلیا با سن بالا باردار میشن فقط این که حتما تحت نظر دکتر باشین
بله عزیزم
معلومه که میشه.
دوست من 41سالگی بچه اورد
آره عزیزم الان خیلیادیر ازدواج میکنن
بله میشه گلم
شدن میشه ولی ۳۵ به بعد خوب نیست دوست خاهرم ۴۳ سالگی آورده بچش حرف نمیزنه اکثرا بارداری پرخطره و مشکل دار
اگ مشکلی نداشته باشن بله مامان من 43 سالگی اخرین بچشو اورد
فک نکنم
آره چرا که نه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.