خانما سردرد بدی دارم چی میتونم بخورم یکم بهتر بشم؟

۳ پاسخ

من دو روز تحمل کردم خوب نشد اخرش استامینوفن ۳۲۵خوردم
اول فشارت چک کن

آب خیلی بخور

استامينوفن ۲۵۰ فک کنم

سوال های مرتبط

مامان دلوین و توراهی مامان دلوین و توراهی هفته بیست‌وششم بارداری