یدونه از انگشتارو کاشت انجام ندین فقط
انگشت شصت و اشاره باید ریمو باشه
بچه رو با ناخن بلند بغل بگیری دور از جون یهو خراش به تن و بدنش میوفته
ن عزیزم اشکال ندارع من از اول بارداریم کاشت میذارم تازه موقع زایمان قبلیم کاشت بود ناخنام خیلیم بلند بود اصلن ربطی ب هیچی نداره
حالا بعد ازین میخوای بچه بشوری
نکار فعلا
همش مشکله چون اگه فشارت بره بالا نمیفهمن برا همین میگن نباید ناخن بکاری از زیر ناخنت سیاه میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.