۵ پاسخ

من که هنوز شیش هفته و خورده ایم هم همینطوریم

من همچنان همینطوری ام

عادیه عفونت نداری چون وزنه بچه سنگین میشه نمیتونی تحمل کنی ادرارتو نگه داری حالا هرچی بره جلو تند تند میری

عفونت خفیف ادراری داری

من از اول تا الان هنوز همینم

سوال های مرتبط