۷ پاسخ

بهترررر
واایی میخوام لیام رو از شیر بگیرم نمیشه اینقد ک وابسته شده ،اتفاقا دکترم میگفت اردیبهش و خرداد بهترین تایم از شیر گرفتن

اصلا عذاب وجدان نداشته باش شیر مادر تا چند ماهه اول مهمه دیگه الان یک سالش شده خداروشکر که تمایلی به شیر نداره همین الان دیگه کم کم از شیر خودت بگیرش

عزیزم ناراحت نباش از یک سالگی به بعد دیگه باید وعده های شیرش کنترل شده و کمتر باشه تا میلش به غذا بیشتر بشه و ویتامینای دریافتیشو از غذا بگیره .
اتفاقا اینکه بدون شیر میخوابه خیلی اتفاق خوبیه ، شیر شب و کلا با شیر خوابیدن دندوناشو خراب میکنه .

عزیزم اگه غذاشومیخوره و مشکل وزن نداره بهتر اینحوری زیاد وابسته شیر نیست
دختر من وابسته شیره و خیلی کم غذا میخورع دکترش میگه غذا اولویت داره

اصلا ناراحت نباش عزیزم زمانی که باید میخوردو خورده بقیشو شیرخشک بده وگرنه از شیر خودت گرفتن خیلی سخت تر از شیرخشکه

باشیردوش بدوش بده
بهتر وگرنه خیلی سخته دو سالگی بخای از سینه بگیریش

حس مادریم‌ یکمی ناراحته و حس میکنم باید همچنان بهش شیر خودمو بدم

سوال های مرتبط