اره بده ۴۵ دیقه ب من دکتر گفت اوکیه اگه تبش خیلی بالاس با تن شویه نمیاد پایین
شیاف نداری ؟ شیاف بزار
نه حداقل دوسه ساعت صبر کن ..پاشویه کن پیاز حلقه کن بذار کف پاش تبش میاد پایین
اره بده فقط مطمئن باش شکمش پره
دکتر پسرم تا حالا دوبار پیش اومده تبش با استا نیومده پایین. گفته بعد تیم ساعت اگه پایین نیومد میتونی بروفن بدی
وای پسر شما هم تب کرده منم شیاف زدم هنوز اثر نکرده میخوام بروفن بدم
نه حداقل ۳ ساعت بگذره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.