من فعلا با شیره ی بادام شروع کردم و میگم هنوز برای فرنی و حریره خیلی زوده
میشه بگید فرنی رو چجوری درست میکنید برای بچه ای ک رفلاکس داره خفیف هم حساسیت ب پروتئین گاوی
از دکتر خودش جزوه بگیر شرایط بدنی نوزادا باهم فرق داره ولی بدون مشورت دکتر هیچکدوم
به نظرم فرنی سبکتره و مناسب تره
میگن با هویج سیب زمینی کدو شروع کنین
فرنی آرد برنج
فرنی بهتره
دوستان غذای بچه ها رو چطور و با چی شروع کردید
من با فرنی شروع کردم
دکتر به من گفت با حریره بادام شروع کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.