۱۰ پاسخ

من فعلا با شیره ی بادام شروع کردم و میگم هنوز برای فرنی و حریره خیلی زوده

میشه بگید فرنی رو چجوری درست میکنید برای بچه ای ک رفلاکس داره خفیف هم حساسیت ب پروتئین گاوی

از دکتر خودش جزوه بگیر شرایط بدنی نوزادا باهم فرق داره ولی بدون مشورت دکتر هیچکدوم

به نظرم فرنی سبکتره و مناسب تره

میگن با هویج سیب زمینی کدو شروع کنین

فرنی آرد برنج

فرنی بهتره

دوستان غذای بچه ها رو چطور و با چی شروع کردید

من با فرنی شروع کردم

دکتر به من گفت با حریره بادام شروع کن

سوال های مرتبط