حسم میگه داری میزایییی
ماه درد دیگ چیه 😂😂
اگر منظم هست درد زایمان
من به دکتر گفتم این علائممو خیلی عادی گف ماه درده دیگهههههه🫠🫠🫠
درد زایمان داره شروع میشه عزیزم دل پیچه هات رو ساعت بگیر ببن هرچند دقیقه یکبار میگیره و اگشکمت همسفت و شل میشه هم بگیر ببینمثلا الان سفت شد ول کرد باز یک ربع بعد میگیره یا نه چجوریه بزن همش ساعت هاش رو اگخیلی نزدیک بود ب هم درد زایمان برو پیاده روی و اسکان و رابطه انشالله زایمان کنی ب راحتی من از ۳۸ هفته اینا شروع شد انقباض هام ک الا ۳۹ هفته ۴ روزمکدارم شدید نمیشه فقط ادامه داره
من دلپیچه زیاد دارم
اگه مدام باشه برو بیمارستان حتما
انقباضه فک کنم برو بیمارستان
من کمرم خیلی درد میکنه میگن ماه درده
احتمالا درده زايمان باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.