۸ پاسخ

بله، روز اولش اینطور بودم

اره مخصوصا شبا ک میخوابم ب سختی پهلو ب پهلو میشم صبحا هم با درد پامیشم

آره منم پدرم شبا درمیاد همش فک میکنم میخام زایمان کنم انقد درد دارم

اره منم اینجوریم ی جور عجیبی شدم

منم امروز داشتم ثل درد پریودی زیر دل میزد به کمر
میگن تو ماه نه که میری اینا درد ماهه طبیعیه مگر اینگه انقباض داشته باشی و تند تند شه

اره عزیزم

من نه .نمیدونم چون شیاف میزارم واسه طول سرویکس درد ندارم یا کلا دردی نیس.
فقط بچه خودشو تکون میده کش و قوس میده خیلی درد میگیره.
چند روز اینجوری شده

آره منم اینجوری ام

سوال های مرتبط