بله، روز اولش اینطور بودم
اره مخصوصا شبا ک میخوابم ب سختی پهلو ب پهلو میشم صبحا هم با درد پامیشم
آره منم پدرم شبا درمیاد همش فک میکنم میخام زایمان کنم انقد درد دارم
اره منم اینجوریم ی جور عجیبی شدم
منم امروز داشتم ثل درد پریودی زیر دل میزد به کمر
میگن تو ماه نه که میری اینا درد ماهه طبیعیه مگر اینگه انقباض داشته باشی و تند تند شه
اره عزیزم
من نه .نمیدونم چون شیاف میزارم واسه طول سرویکس درد ندارم یا کلا دردی نیس.
فقط بچه خودشو تکون میده کش و قوس میده خیلی درد میگیره.
چند روز اینجوری شده
آره منم اینجوری ام
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.