۲ پاسخ

منم یه مدته پهلوی راستم تیر میکشه میاد تا کشاله رانم،یه چند روزی بود خوب شدم باز از دیشب شروع شده هی میگیره ول میکنه،شما هم مثل من هستین؟

اگ سزارین کردی بخاطر این ک تازع عمل کردی منم اینجوری ام

سوال های مرتبط