وای پسرمن ۳تاازدندوناش خراب شده ینی هم سیاه شده هم انگاری ساییده شده رفته تو
دکتر سیما شعبانی چهارراه طالقانی...من از دو سالگی درگیر دندونای دیما بودم...۴بارم بردمش برای ویزیت پیش دکترای مختلف تهران و کرج....تا اینکه هفته گذشته بردم پیش دکتر شعبانی براش عصب کشی انجام داد...اذیت شد ولی خداروشکر انجام شد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.