دختر من وزن بدو تولدش ۲۷۰۰ بود
چهار ماهگی ۵۲۰۰
به منم بهداشت و دکتر گفتن که وزنش کمه از چهار ماهگی بهش شیرخشک میدم شیر خودمم میخوره منم حس میکنم وزنش زیاد اضافه نمیشه
عزیزم دخترمنم دوم واکسن چهار ماهگی و زدیم ۵۸۰۰ بود البته دختر من تولدش ۲۲۰۰ بود منم ناراحتم شیرخشک هم نمی خوره هر کاری می کنم شیشه شیر نمی گیره
منم شیرخشکمیدم ولی اصلا بزرگ نمیشه نمیدونم چرا
شیرخشکشو عوض کن خوب
چندسیسی میدی هرچندساعت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.