۷ پاسخ

ولی از این به بعد دیگه غذای نفخ اور نخور

خالی کن راحت کن خودتو

عزیزم روغن زیتون اگه داری دور نافت برعکس عقربه های ساعت ماساژبده

یکم ابجوش بخور و راه برو

بگوز خواهر🤣رهاکن خلاص شی

نفخ کردی ماساژ بده یکم نبات یا زیره اگه داری بزار تو دهنت سردی معده تو بگیره

سعی کن شبا کمتر بخوری بعد غذا پیاده روی داشت باشی

طبیعیه نفخ کردی به مرور بعد ها کمتر نفخ میکنی

سوال های مرتبط

مامان امیررضا😍❤️ مامان امیررضا😍❤️ ۳ ماهگی
مامان دوردونه مامان دوردونه هفته بیست‌وپنجم بارداری