شیرخشکی ک وزن بده خیلی خوب چیه

۲ پاسخ

بستگی داره ب بچتون چی بسازه ....برای من اپتامیل عالیه

نان خیلی خوبه وزن دهیش هم همینطور برا پسر من که اینطور بود .دکترش گفت اضافه وزن داره شیرش کم کنم

سوال های مرتبط

مامان مامان نویان مامان مامان نویان ۱۶ ماهگی
مامان لارا پری دریاییم🧜🏻‍♀️ مامان لارا پری دریاییم🧜🏻‍♀️ ۱ سالگی