۴ پاسخ

کراتینو شروع کن دیگ

شرکت مگه چقدر میخواد حقوق بده عزبزم اونم با این اوضاع بعد اختیارت دست خودت نیست ولی کراتین ی شغل مستقل ک اختیارت دست خودته ماهایی ک بچه داریم بایذ اینا رو در نظر بگیریم یبار بچه مریضه یا کاری داری نوبت میدی ی موقع دیگه تو دیوار اگهی بزار مدل فقط پول مواد مشتری میاد برات هر کاری و بخوای شروع کنی از اول ب درامد صد نمیشه رسید کم کم ی سالن پیدا کن ک خودش مشتری داشته باشه کراتین کار بخواد بعد درصدی باهاش کار کن چند تا مدل کراتین پروتئن از فامیل دوست اشنا بیار خونه یا برو خونشون براشون انجام بده عکس قبل و بعد بگیر داشته باش ک نشون بدی ب سالن الانم ک اینترنت قطع نمیتونن بهت بگن پیجت کو اینا همون چند تا عکس و فیلم داشته باشی کافیه من خودم بیوتی تراپیست هستم (فشیال درمانی ) و از شغلم ب شدت راضیم هزینش بالاست ولی هم پرستیژ داره هم اختیارم دست خودمه هم تو سالنی ک مشتری از خودشه کار میکنم هم مرکز پوست مو

کراتین خیلی پول خوبی میتونی ازش دریافت کنی الا ب شرطی اینکه مشتری داشته باشی ولا تربیت کودک و..... ب درد نمیخوره

همه رو روی هم جمع کنی استادی چیزی میشی ها😁
چرا یکی رو تا اخر ادامه ندادی دختر خوب

سوال های مرتبط