مدرک موقت بود برو دانشگاه بگو اصلی صادر کنه
دوبار صادر میکنن برات ولی هزینه داره من ۳ سال پیش دیپلمم گمشده ۱ تومن دادم ثبت هم ازم نامه گرفت و تعهد ک اصلی رو پیدا کردی باید تحویل بدی
برودانشگاه فکرکنم دوباره صادربشه
با بی سوادا جامعه هیچ فرقی نداری انقد جون دادی مدرک گرفتی😂😂شوخی التبه
موقت یا اصل؟
مال کدوم دانشگاه؟
مدرک موقت بوده یا دانشنامه بوده؟
از اول بگیر😅
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.