۸ پاسخ

مدرک موقت بود برو دانشگاه بگو اصلی صادر کنه

دوبار صادر میکنن برات ولی هزینه داره من ۳ سال پیش دیپلمم گمشده ۱ تومن دادم ثبت هم ازم نامه گرفت و تعهد ک اصلی رو پیدا کردی باید تحویل بدی

برودانشگاه فکرکنم دوباره صادربشه

با بی سوادا جامعه هیچ فرقی نداری انقد جون دادی مدرک گرفتی😂😂شوخی التبه

موقت یا اصل؟

مال کدوم دانشگاه؟

مدرک موقت بوده یا دانشنامه بوده؟

از اول بگیر😅

سوال های مرتبط