۴ پاسخ

من بردم فوق تخصص براش گیگوز نوشت

من برای رفلاکس ببلاک ای آر میدم

من بچم رفلاکس داره
ببلاک ای آر میدم

واسه بچهای کولیکی گیگوز خوبه ولی خب رفلاکس میاره نان وزن دهیش خوبه هرشیرخشکی بستگی به بچه داره من به بچم کمکی میدم تاالا نان میدادم دیگع پیدا نشد الان گیگوز میدم

سوال های مرتبط