۲ پاسخ

تو سوپت پیاز رنده شده و جعفری بیشتر بریز برای سرماخوردگی خوبه..توش هوبج و سیب زمینی و یکم شلغم و روغن زیتون بریز ی تیکه سینه مرغ و جو دوسرپرک رب یا اب گوجه کم بزن ک مزه بگیره زردچوبه و نمکم خیلی خیلی کم ..ادویه جات تو سرماخوردگی کمتر بزنی بهتر خوشمزه و مقوی

من دیشب درست کردم گذاشتم برو ببین

سوال های مرتبط

مامان بچه رئیس 🐣 مامان بچه رئیس 🐣 ۱ سالگی