استراحت کن و شیاف بزار تا ۳۶هفته ،نه طبیعیه دیگه بچه از همین هفته ها اماده میشه وارد لگن بشه و فشارش بیشتر میشه با استراحت روندش رو کندتر میکنی در کل نگران نباش
از کجا دکتر فهمید سرش خیلی اومده پایین
برای من سرش تو لگنم هست چیکارمیشه کرد خاهر باید استراحت کرد تنها راهمون همینه
از ۲۰هفته من كلا استراحت مطلق بودم ولى اين سرى دكتر خيلى تاكيد داشت كه سر خيلى اومده پايين و خيلى بايد بيشتر رعايت كنى و با اینهمه دارو و شیاف دیگه راهی هم نمونده و واقعا هم دیگه در حالت چند دقيقه نشسته و ايستاده خیلی اذیتم ولى متوجه نشدم كه اين حالتم زايمان رو تسريع ميكنه يا نه تاکید دکتر بیشتر مربوط به دردای قبلیم هست
بستگی داره سر تو لگن باشه یا نه شما هفته ات بالاست هیچی نمیشه
مال من سر بچه تو لگن فیکس بود ولی بازم ۴۰ هفته شد از بس شیاف میزاشتم
منظورتون اینه ک سفالیک ک میشه؟
اگه بیاد تو لگن اره جانم
ولی اگه بالا باشه هنوز نه برا منم سرش پایینه ولی تو لگن نیست هنوز
سر پایین میاد که زایمان میکنی دیگه از پا که بچه نمیاد بیرون
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.