۱۰ پاسخ

دختر خاله منم بچش ۳۵ هفته و ۴ روز اومد آمپول ریم نزده بود بچشم دستگاه نرفت خیلی از بچه ها زودتر بدنیا میان

یعنی من تا زایمان چیزی فاصله ندارم
چه خبر خوبی😂

بچه حتی 30 هفته هم به دنیا بیاد اگه امپول ریه زده باشی شرایط نرمال تری داره پسر من 28 هفته به دنیا اومد امپولم نزده بودم 2 ماه بستری بوذ ولی خداروشکر موند الان هم خیلی شیطونه ولی خب کلا 34 به بعد خیلی امن تره هم از لحاظ وزن بچه هم مدت بستری بودن

مامانی که بچتون تازه به دنیا اومده اگه ایده ماه‌گرد. ندارین بیاین فقط اون یک وسط انگلیسی بزنین کانال روبیکاqwe1no
#شیرخشک#عکاسی#کولیک#رفلاکس#سینه‌مادر#پوشک

خب طبیعیه بچه تو هشت ماه ب دنیا بیاد سالمه سالمه دیگه

من ۳۶ هفته ۶ روز به دنیا اومد امپول ریه هم نزده بودم دستگاه هم اصلا نرفت

عزیزم فقط به شرایط بچه بستگی داره
بچه از ۳۱ هفته هم میمونه تو دستگاه میره
ولی یکی هست ۴۰ بدنیا میاد میره دستگاه یکیم ۳۴ بدنیا میاد نمیره دستگاه
ازین بچه ها زیاد هست

من ۳۶ و ۳ روز نی نی هام بدنیا اومدن امپول ریه زدم و خوبن شکر خدا فقط کم وزنن🥲

پسر من ۳۵/۱دنیا اومد دستگاه هم نرفت آمپول ریه زده بودم

من 35 هفته 5 روز بستری شدم تا دیروز ک شدم 36 هفته 1 روز انقدر امپول سرم وصل کردن ک بچه دنیا نیاد با اینکه افت ضربان قلب هم داشت بچه ولی نزاشتن دنیا بیاد اونا چه جوری دنیا اومدن

سوال های مرتبط