نه چنین چیزی واقعیت نداره
اگر قنداق هم میکنید، مثل قدیما نباید سفت و محکم باشه فقط در حدی که پارچه دور بچه باشه و دستاش تپره که بیدارش کنه
من گهگاهی میکردم ولی الان یه هفتس میبینم تو خواب دستاش میپرن دستاشو فقط قنداق میکنم راحتتربخوابه
قتداق برا کولیک خوبه برا رفلاکس عذابه
پسر منم هردوشو داره متاسفانه
نه
مندو تا بچه هاموموقع نکردم
دست وپاشونم صافه
این یکی رو بخاطر اینکه راحت تر بخوابه میخوامموقع خواب قنداق کنم
خرافات من بچه اول رو بقیه نظر دادن قنداق میکردن دومی رو اجازه ندادم الانم هیچ مشکلی نداره من فقط مامانم وقتایی که نمیتونست بخوابه با یک پارچه یک دور آروم دورش میبست که خوابش ببره هی دستاش نپره بعد بازش میکرد گناه دارن واقعا قنداق یعنی چی
بچم پنج سالشه نبستم مادرشوهرم میگفت نبستی پای بچت کج میشه خداروشکر هیچی هم نمیشه اونم الان قنداق چسبی برا این میگن بچه راحت بخوابه نه برا کج و کوله شدن پاهاش تو اون ازاده فقط دستاشه
والا سرمو نبستم الان ۹سالشه جایشم کج نیست،سردخترم مادر شوهرم میخواد بیاد کمک میگه من میبندم کی که محل بده کار خودتو بکن نگران کج شدنم نباش
عزیزم حتی ماها هم قنداق نشدیم چه برسه بچه هامون این دری وری ها رو گی بهتون میگه ؟ چون میگید میگن شاید اونی که این رو میگه یا خیلی قدیمی با شاید یه چیزیش میشه چون اون قنداق های قدیمی که سفت میبستن دست و پای بچه رو خیلی ساله منسوخ شده و دیگه کسی انجام نمیده شاید توی روستاهای خیلی دور افتاده و سطح پایین اطلاعاتی هنوز باشه ، قنداق الان اگرم کسی میکنه مدل چسبی میگیره یا یا پارچه قنداق شل دستهای بچه رو موقع خواب مهار میکنه که آرامش بگیره و بهتر بخوابه همین پاهاش هم آزاده
شبا قبلش قشنگ بزاربچه بازی کنه بعد بااب گرم بشورش بعدباروغن بچه دست وپاش قشنگ ماساژبده بعدقنداش کن تاصبح راحت میخوابه
مایسا اصلا دوست نداشت دوروز بستیم اذیت میشد نبستیم کلا
تو فامیلاام بودن بچه هایی ک قنداق نشدن خداروشکر سالمم هستن
مامانی که بچتون تازه به دنیا اومده اگه ایده ماهگرد. ندارین بیاین فقط اون یک وسط انگلیسی بزنین کانال روبیکاqwe1no
#شیرخشک#عکاسی#کولیک#رفلاکس#سینهمادر#پوشک
معمولا چون نوزاد هنوز کنترلی روی دستاش نداره نمیتونه خوب بخوابه چون تکون ناخوداگاه دستاش بیدارش میکنه، قنداق آماده بگیر اون که خیلی راحته اصلا هم بچه اذیت نمیشه.
بنظرم تا یک ماهی اونم فقط از شبا قنداقش کن بعدش نکن
منم نکردم
فقط یه بار زمانی که واکسن زد پاشو قنداق کردم که تکون نده دردش بگیره
کی گفته اینو😂😂😂😂ن بابا قنداق رو موقعی ک بچه دلپیچه داره انجام بدی آروم میشه
والا من شنیدم قنداق نکنی دستو پاهاش کج میشع😑
بله من نکردم خلافاتع
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.