مامانای شکم دومی شما خودتون میرین دکتر و آزمایش یا با همسر میرین

۲۴ پاسخ

شوهرم دنبال یه لقمه نونه کجا بیاد وسط روز منو ببر دکتر؟ خودم میرم مث شیر🥛😉

اول و دوم داره مگ
اگ همسر باشه با خودش نباشه خودم
چ اهمبتی داره این چیزا😂حساس نباشین

من واسه سونو و ازمایش با همسرم میرم

خودم میرم
ففط یه بار برای ان تی اومد تو مطب پیشم موند

همسر بنده خدا سرکاره.اگه بتونه بیاد که از خداشه،ولی بیشتر با مادرم میرم

با همسرم،هیچوقت تو هیچ شرایطی تنهام نمیزاره میگه نگران میشم 🫠

من شکم اولمع خودم میرم شوهرم سرکار

هر جا برم با همسرم
همسرم نبود با برادرم یا برادر شوهرم
متاسفانه مستقل نیستم

وقت داشته باشه منو میرسونه، نداشته باشه خودم میرم
مهم نیست باشه یا نباشه

حتی قبلا سونو میرفتم میومد کنارم مینشست کل ساعت رو، ولی الان دیگه دخترمو نگه میداره تنها میرم
بالاخره شرایط فرق کرده

خودم میرم چون شوهرم مریضه یه وقتایی هم بتونه میبره یه وقتایی خودم میرم یه وقتایی هم داداشای گرام

خودم عزیزم سرکارم نمیتونه بیاد

منم بارداری اولمه کلا همه جا تنها میرم بیچاره دنبال یه لقمه نون حلاله منم فیلم میگیرم اومدم شب نشونش میدم کلی ذوق میکنه😁

من فقط سنو ان تی همراهم اومد این شب بود بدبخت خسته از سرکار با لباس کارش باهام اومد دلم برای اون بدبخت سوخت چشاش باز نمیشد گفتم دیگه باهام نیا اذیت میشی چون از ساعت ۵ صبح می‌ره سر کار تا ۸ شب گناه داره

من بچه اولمه تا جاییکه بشه همسرم نباشه هم همراه مادرم میرم چون فشارم پایینه نمیتونم کلا تنها بمونم

من بچه اولمه وقتی همسرم نیست تنهامیرم

من بچه اولمه جالبه چون ماشین نداریم وباید برا سونو بریم شهرکه یه یساعتی راهه هم شوهرم میاد هم داداشم مارومیرسونه هم یکی از خواهرشوهرهام میاد .باهمین روال دارم پیش میرم🤣🤣🤦🏻‍♀️

من شکم اولیم همشو خودم تنهارفتم

من بچه اولمه تا حالا یه بارم شوهرم ن همراهم سونو امده ن ویزیت دکتر هیچ جا هر جا خواستمم برمم مامانم اینا بردندم حتی منو جایی نبرده برسونه🤦😁

همرام میاد البته.میشینه تو ماشین
😂😂😂😂چه همراه خوبی دارم من😂🤣

من با شوهرم میرم کلا بچه اولم هم همه چیم با خودش بود ولی داخل اتاق سونو نمیاد میگه خجالت میکشم😐میگم چیه مگه کار خیر اخلاقی کردی مگه🤣🤣میگه من روم نمیشه خیلی پرو وسرتخه ها ولی تو اینجور چیزا خجالتیه

والا من شکم اولیم
شوهرم حال این کارو نداره
پیادم مبکنه مبگه کارت تموم شد زنگ بزن😂
بنده خدا راستم میگه ادم خسته میشه تا نوبتش بشه

معمولا خودم میرم یا منو میرسونه
سونو رو اگر باشه باهام میاد
ولی چون صبح تا عصر سرکاره معمولا نیس 😁

من همیشه با همسرم میرم

من با همسر میرم خودش میاد همیشه. منتظر میمونه تا کارام. تموم بشه

سوال های مرتبط