۵۰۰
500شدن ویزیتا
800
با بیمه ۲۹۸ تومن خیلی ازت میگیره آزاده سیصد و پنجاه
تعرفه اینه .زیاد میگیرن دکترا
ویزیت متخصص ۴/۹۸۷/۰۰۰﷼
ویزیت فوق تخصص ۵/۹۵۲/۰۰۰﷼
530 ویزیت دکترمه😐🦦
۵۰۰ویزیت ۳۰۰سونو
من با بیمه 40هزار😶
373000
۲۶۰میگیره
700 تومن
۴۴۰ با بیمه بدون بیمه ۵۰۰
با بیمه تامین 380
600😑
من ۳۷۰
۷۰۰ میگیره از بعد عید
۶۵۰ویزیت ۱میلیون هم ان اس تی میدم🥴
دکتر من کلا خیلی خوبه، حتی ازمایش ببری پول نمیگیره میبینه، چندبارم زنگ زدم تلفنی دارو داد بهم
۶۵۰ میگیره
من هر بار ک میرم سونو میکنه ۱۲۰۰
آزاد ۵۵۰، nst ۵۰۰
۵۰۰ متخصص
۶۰۰ فوق تخصص
۵۰۰ میدم من
من۷۰۰
500 منم
مال منم ازاد ۴۹۰ با بیمه تامین ۳۷۵
۶۰۰
نوارقلب بچه هم۱۶۰۰میگیره
با بیمه 370 ان اس تی هم میدم دوتاش 1300 میشه
700باسونو 1میلیون
۵۰۰ تومان
۸۹۰ تومن
۳۰۰تومن
۶۰۰.
۵۰۰ میگیره
منم 600
من ۷۰۰
من 550
ویزیت پونصد با سونو تو مطب صدا قلب میزاره هفتصد
مفت میگیره دکتر من کرده ۸۰۰
۵۷۰ شده
۶۰۰تومن
آزاد ۵۰۰ ولی با بیمه ها قرار داد داره که ۱۵۰ تومن میشه پول ویزیت
منم ۶۰۰
۶۰۰
۵۰۰ تومن میگیره
۶۳۰ تومن با سونو بدون سونو ۵۰۰
۴۳۰ تومن
600
۵۰۰.....
برا من 350ویزیت میگیره معاینه و اینا هم داشته باشی جدا میگیره
650تومن
500-چون بیمه نیرو مسلح هستم 250
۵۰۰تومن مال من
500 تومن
۷۰۰
500 تومن
منم ۶۰۰
از بعد عید گرون شد
۵۰۰
۵۰۰ تومن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.