شما الان میرین دکتر ویزیت چند میدین ؟؟دکتر من ۶۰۰میگیره 🙄🙄🙄🙄

۶۰ پاسخ

۵۰۰

500شدن ویزیتا

800

با بیمه ۲۹۸ تومن خیلی ازت میگیره آزاده سیصد و پنجاه

تعرفه اینه .زیاد میگیرن دکترا

ویزیت متخصص ۴/۹۸۷/۰۰۰﷼
ویزیت فوق تخصص ۵/۹۵۲/۰۰۰﷼

530 ویزیت دکترمه😐🦦

۵۰۰ویزیت ۳۰۰سونو

من با بیمه 40هزار😶

373000

۲۶۰میگیره

700 تومن

۴۴۰ با بیمه بدون بیمه ۵۰۰

با بیمه تامین 380

600😑

من ۳۷۰

۷۰۰ میگیره از بعد عید

۶۵۰ویزیت ۱میلیون هم ان اس تی میدم🥴

دکتر من کلا خیلی خوبه، حتی ازمایش ببری پول نمیگیره میبینه، چندبارم زنگ زدم تلفنی دارو داد بهم

۶۵۰ میگیره

من هر بار ک میرم سونو میکنه ۱۲۰۰

آزاد ۵۵۰، nst ۵۰۰

۵۰۰ متخصص
۶۰۰ فوق تخصص

۵۰۰ میدم من

من۷۰۰

500 منم

مال منم ازاد ۴۹۰ با بیمه تامین ۳۷۵

۶۰۰
نوارقلب بچه هم۱۶۰۰میگیره

با بیمه 370 ان اس تی هم میدم دوتاش 1300 میشه

700باسونو 1میلیون

۵۰۰ تومان

۸۹۰ تومن

۳۰۰تومن

۶۰۰.

۵۰۰ میگیره

منم 600

من ۷۰۰

من 550

ویزیت پونصد با سونو تو مطب صدا قلب میزاره هفتصد

مفت میگیره دکتر من کرده ۸۰۰

۵۷۰ شده

۶۰۰تومن

آزاد ۵۰۰ ولی با بیمه ها قرار داد داره که ۱۵۰ تومن میشه پول ویزیت

منم ۶۰۰

۶۰۰

۵۰۰ تومن میگیره

۶۳۰ تومن با سونو بدون سونو ۵۰۰

۴۳۰ تومن

600

۵۰۰.....

برا من 350ویزیت میگیره معاینه و اینا هم داشته باشی جدا میگیره

650تومن

500-چون بیمه نیرو مسلح هستم 250

۵۰۰تومن مال من

500 تومن

۷۰۰

500 تومن

منم ۶۰۰
از بعد عید گرون شد

۵۰۰

۵۰۰ تومن

سوال های مرتبط

مامان ابوالفضل و نورا مامان ابوالفضل و نورا هفته سی‌وسوم بارداری